Dbając o wysoki poziom świadczonych przez nas usług, oraz zadowolenie naszych Klientów, indywidualnie rozpatrujemy każdą złożoną reklamację.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Każdemu konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość z zachowaniem 14-dniowego terminu od dnia odebrania towaru. Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Kompletny towar musi posiadać oryginalne, fabryczne opakowanie. Zwracający wybiera sposób zwrotu, wysyłki towaru. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego następuje zwrot środków na wskazane w formularzu konto bankowe.
Prawo do zwrotu towarów nie przysługuje:
REKLAMACJA TOWARU
Przesyłkę należy sprawdzić w momencie jej otrzymania.
Klient ma możliwość sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera oraz, w razie stwierdzenia niezgodności, sporządzenia odpowiedniego protokołu, będącego podstawą składanej reklamacji. W przypadku stwierdzenia wady należy reklamowany towar wraz z opisem uszkodzeń odesłać na adres siedziby firmy.
Wobec reklamowanego towaru istnieją następujące możliwości rozpatrzenia reklamacji:
Termin rozpatrzenia reklamacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez nas dokumentów, nie później niż przed upływem 14-dniowego terminu obowiązywania.
Z uwagi na odrębne przepisy regulujące procesy reklamacyjne przedsiębiorców, nie obowiązuje 14-dniowy termin rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, dokonamy jednak wszelkich starań, aby termin rozpatrzenia sprawy był możliwie najkrótszy.